Stadiumilta usein kysytyt kysymykset

Varusteet

  • Lapseni aloitti jalkapallon HJK:ssa, mitä tuotteita minun pitää tilata hänelle?

    Joukkueenjohtaja ohjaa uuden pelaajan tarvittavissa tuotteissa. Tämän jälkeen pääsette sovittamaan tuotteet myymälässämme sekä tekemään tilauksen Stadium.fi -sivustolta.

  • Joukkueenjohtaja/varustevastaava vaihtui, mitä minun pitää tehdä uutena joukkueenjohtajana?

    Ilmoita muutoksesta Stadium yhteyshenkilölle, uudelle joukkueenjohtajalle/varustevastaavalle luodaan käyttäjätili Stadiumteamsales.fi -sivustolle.

  • Mistä teen varustetilauksen?

    Yksittäiset harjoitusvaatteet tilataan sivustolta Stadium.fiJoukkuetilaukset tilataan sivustolta Stadiumteamsales.fi

  • Miten saan tuotteita sovitettavaksi?

    Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen:
    teamsales.tammisto@stadium.fi

    Mainitse mitkä tuotteet & koot tarvitset ja ilmoita aikataulu sovituksen noudolle.

  • Milloin seuramallisto vaihtuu?

    Mallistoa päivitetään lähes vuosittain aina marraskuun ja tammikuun aikana.

    Pyrimme valitsemaan HJK:n mallistoon mahdollisimman pitkällä elinkaarella olevia malleja, joita on mahdollisimman hyvin saatavilla.

  • Miten saan sponsorilogot tilaamiini tuotteisiin?

    Ennen tuotteiden tilausta on tehtävä sponsorointipyyntö sivustollamme. Löydät sponsorointihakemukselle ohjeet omien sivujen video-oppaista!

  • Mitä painatuskustannuksia kuuluu HJK-varusteisiin?

    Seuralogo 3,5 €/kpl
    Pieni numerointi 3 €/kpl
    Iso numerointi 4 €/kpl
    Nimikirjaimet 3,5 €/kpl
    Nimikointi 7 €/kpl
    Brodeeraus 7 €/kpl

  • Miten saan nopeasti HJK -tuotteita?

    Nopein tapa saada HJK -tuotteita on tehdä tilaus Stadium.fi sivuston kautta haluamilla paino-ohjeilla (numerointi). Jos pelaajalla ei ole tarvetta numerointiin, nopein tapa on käydä Stadium Forum liikkeen HJK-shopissa, josta löytyy suurin osa HJK:n harjoitusvaatteista HJK-logolla.

  • Missä tilaukseni menee?

    Saat sähköpostiviestin, kun tilauksenne on lähdössä varastoltamme. Jos tilauksessanne on kestänyt yli arvioidun toimitusajan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme:
    02014410809 / info.teamsales@stadium.fi

  • Miksi tilauksessani kestää?

    Stadium.fi sivuston tilaukset toimitetaan 3-8 arkipäivässä. Stadiumteamsales.fi sivuston tilaukset toimitetaan +14 arkipäivässä. Jos tilauksenne on ylittänyt arvioidun toimitusajan, otathan asiakaspalveluun yhteyttä.

    02014410809 / info.teamsales@stadium.fi

  • Miksi tuotteet ovat loppu?

    Syystä tai toisesta, tuote on päässyt loppumaan niin Stadiumin kuin merkin varastolta. Yleisimpiä syitä ovat malliston vaihtuminen vuoden vaihteessa tai merkin/Stadiumin sisäänoston virhe.

    Tarkemman tiedon tuotteen loppumisesta saat ottamalla yhteyttä jussi.veravainen@stadium.fi

  • Miten HJK-pelipaita voi olla loppu?

    HJK kotipelipaita on Custom -tuote, joka tuotetaan vain HJK:n ilmoittamilla värikoodeilla sekä mallilla. Tästä syystä tuotteen toimitusaika on 6-8 viikkoa.

    Varastoimme HJK-paitoja keskusvarastollamme +200 kpl/koko ja pyrimme ennakoimaan aina suuremmissa sesongeissa, mutta jos tuote pääsee suuren kysynnän takia loppumaan, kestää aina hetki saada varastolle uusi erä HJK-paitoja.

  • Adisock sukka on loppu! Mitä teen?

    Jos tuote on loppu, suosittelemme käyttämään väliaikaisesti Milano16 sukkaa. Tämä toimii poikkeustapauksissa HJK:n pelisukkana, jos ensisijaista vaihtoehtoa ei ole käytettävissä.

  • Milloin tuotetta tulee lisää Stadiumin varastolle?

    Yleisesti varastollemme saapuu täyttötilauksia, joka toinen kuukausi. Jos olette odottaneet tuotetta jo pitkään, ota yhteyttä sähköpostitse Team Sales -yhteyshenkilöön. Lisää kysymyksiä ja vastauksia löydät sivustolta:

    https://www.stadiumteamsales.fi/cc.systempage.faq.pagelet2-Page

  • Miksi sadetakkiin ei saa numerointeja?

    Sadetuotteiden valmistuksessa käytetään prosessia, jossa tuotteen pintaan syntyy synteettinen kalvo. Tämä liukasmateriaali hylkii vettä sekä tekee painatuksista todella hankalia pysymään pitkään.

    Tästä syystä tulemme tulevaisuudessa käyttämään brodeerausta, jolloin pysyvyys on taattu. Tästä voitte kysyä lisää Team Sales -yhteyshenkilöltä.

  • Miksi HJK-pelipaita pitää tilata joukkueen kautta?

    Tuote sisältää erikoispainatuksia, kuten nimikointi sekä mahdolliset sponsorointilogot. Tämä halutaan yhdenmukaiseksi jokaisella HJK joukkueella.

  • Miksi minun pitää tilata Stadiumin kautta?

    Stadium sekä HJK tekevät yhteistyötä, jonka tarkoitus on aktivoida ja kehittää lapsia sekä nuoria. Tilauksien keskittäminen Stadiumille edesauttaa seuraa luomaan uusia joukkueita sekä kehittämään pelaajia niin harjoitustarpeissa kuin -olosuhteissa!

  • Miksi tilaamani tuotteet saapuivat ilman painatuksia?

    Usein virhe on tapahtunut tilauksissa, jossa tuote on valittu HJK:n seuramalliston ulkopuolelta. Kaikissa tuotteissa sivustollamme kuuluu näkyä kuvissa HJK:n asettama seuralogo sekä tarvittava numerointi/nimikointi vaihtoehdot.

    Jos tilaus on tehty seuramalliston kautta ja saapunut ilman painatuksia, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin selvitämme asian!

Laskutus ja bonukset

  • Miten voin tukea lapseni joukkuetta?

    Pääset tukemaan lapsesi joukkuetta liittymällä Stadium jäseneksi ja valitsemalla Stadium.fi omilta sivuilta ”Tue Seuraasi” -kohdan. Lisää seura, jaosto sekä joukkue. Kaikista Stadium ostoksista, jotka rekisteröityvät Stadium jäsenyydelle maksetaan seuralle 3 % hyvitys ostoksien kokonaissummasta.

  • Miten saan tilaukseni laskulle?

    Kun olet lisännyt haluamasi tuotteet ostoskoriin, ilmoita ensin tilaukselle noutopiste. Tämän jälkeen pääset valitsemaan maksutavaksi Collector Laskun.

    Joukkuetilauksissa lasku kohdistuu seuran Y-tunnukselle ja saat laskun sähköpostiisi, kun tilaus on matkalla valitsemaasi noutopisteeseen. Tämän jälkeen voit ohjata laskun rahastonhoitajalle!

  • Mistä näen joukkueen käyttämättömät bonukset?

    Näet joukkueenne bonuksen kirjautumalla sivustolle Stadiumteamsales.fi. Yhteenveto sivulla näette kokonaisbonus tilanteenne.

  • Miten voin maksaa bonuksilla?

    Kun olette lisänneet kaikki haluamanne tuotteet ostoskoriin, pääsette valitsemaan maksuvaihtoehdoista kohdan ”Maksa Bonuksilla”.

  • Milloin bonukset pitää käyttää?

    Joka vuosi bonukset saapuvat joukkuetileille tammikuun 22. päivä. Näin ollen teillä on kalenterivuosi aikaa käyttää bonuksia.

Yhteydenotto

  • Mitä eroa on Stadium.fi / Stadiumteamsales.fi sivustoilla?

    Stadium.fi -sivustolta löydät kaikki tuotteet, jotka löytyvät keskusvarastoltamme. Näihin painatetaan seuralogo sekä pieni numerointi painatukset. (nopea linja)

    Stadiumteamsales.fi sivusto on tarkoitettu joukkuetilauksille. Täältä löydät koko seuramalliston ml. tuotteet, jotka saapuvat merkin varastolta. Tältä sivustolta onnistuvat brodeeraus, sponsorointilogot ym. Erikoispainatukset. (joukkuetilauslinja)

  • Kuka on Stadiumin yhteyshenkilö?

    Stadiumin yhteishenkilönä toimii Jussi Veräväinen Saatte hänet kiinni sähköpostitse osoitteesta: jussi.veravainen@stadium.fi sekä puhelimitse: 040 353 1002

  • Keneen minun pitää olla yhteydessä?

    Jos asianne koskee:

    Tilaustanne tai sen kulkua – Asiakaspalvelu
    Laskutusta – Asiakaspalvelu
    Väärin toimitettu tilaus – Asiakaspalvelu
    Reklamaatiot – Asiakaspalvelu
    Kaikki muut aiheet – Jussi Veräväinen

  • Mistä näen Stadium Team Salesin aukioloajat?

    Pääsette katsomaan myymälämme aukioloajat sivustolta Stadium.fi kohdasta ”Myymälämme”. Käytämme poikkeus aukioloaikoja tapauksissa; sairastapaukset, lomat, tapahtumat.

    Suosittelemme teitä ottamaan yhteyttä aina, jos teillä on tarvetta tapaamiselle Team Sales -henkilön kanssa!

  • Miksi asiakaspalvelu ei vastaa?

    Jos asiakaspalvelussa on ruuhkaa, vastauksissa saattaa kestää muutamia päiviä. Jos ette ole saaneet vastausta yli viikkoon, otathan yhteyttä Team Sales myyjään sähköpostitse!

Lisätietoja