Salou 6.10-10.10.2015

Salou 1. Päivä

Kokoonnuimme Helsinki- Vantaan lentokentälle kello 11:10. Teimme check-in:t ja lento lähti 20 vaille 2. Lento oli pitkä ja tylsä. Se kesti neljä tuntia. Siteen kun laskeuduimme ostimme leivät ja astuimme bussiin. Bussimatka kesti vähän päälle tunnin. Bussissa saatiin tietää huonekaverit. Kun saavuimme Salouhun, saimme huoneet, jotka olivat värikkäitä bungaloweja ja lähdimme heti lenkille. Hölkkäsimme rantaa pitkin ja ihmiset töllöttivät meitä.lenkin jälkeen meillä oli kymmenen minuttia aikaa käydä suihkussa ja palata tapaamispaikkaan valmiina kierrokselle ympäri lomakylää. Näimme isot uima-altaat, koris-, futis- ja pingiskentät ja sitten menimme syömään.ravintolassa oli seisovapöytä.syömisen jälkeen menimme huoneisiin ja pakkasimme aamutreeniä varten, pumpasimme pallot ja Pihlan pallo meni rikki. Sitten pesimme hampaat ja menimme nukkumaan. Oli kiva päivä! Ja janoisa. Loppu. T. Paulina, Ella A, Obse ja Sylvi

Salou 2. Päivä

Heräsimme kello 7:30 ja kahdeksalta lähdimme aamupalalle. Aamupalan jälkeen lähdimme ensimmäistä kertaa Saloun jalkapallokeskukseen. Siellä oli kahdeksan kenttää, jotka oli hoidettu hyvin. Kun saavuimme mökille meillä oli kaksi tuntia vapaa-aikaa, jolloin kävimme kaupassa ja uimassa. Sen jälkeen menimme lounaalle, jonka jälkeen meillä oli tunti lepoaikaa ja puolituntia läksyjen teko aikaa. Kello 16 menimme nurmikolle tekemään jumpan. Kun olimme lähdössä, kaikkia alkoi kutittaa. Arvelimme sen johtuvan nurmikon lannoitteesta, mutta se meni ohi. Bussimatka kesti noin puolitoistatuntia. Olimme perillä tunti ennen pelin alkua. Hävisimme kovan pelin yhtä Euroopan parhainta joukkuetta vastaan. Pelin jälkeen lähdimme takaisin Salouhun ja olimme perillä vasta yhdeltätoista ja menimme heti nukkumaan. T. Jenny, Mila, Pihla, Sara ja Safku

Salou 3. Päivä

Torstai 8. Lokakuuta laitoimme herätyksen puoli kahdeksaksi ja lähdimme aamupalalle. Aamupalan jälkeen kävimme mökeissä vaihtamassa treenivaatteet ja lähdimme minibussilla kohti jalkapallo kenttiä. Hauskojen ja opettavaisten harjoitusten jälkeen saimme kokeilla hybrid kenttää jolla pelaisimme illalla. Kun pääsimme mökeillemme menimme syömään. Ruoka oli todella maittavaa ja monipuolista. Ruoan jälkeen oli vapaa-aikaa, jolloin monet menivät uimaan ja toiset jäivät mökeille hengailemaan. Sen jälkeen lähdimme peliin. Peli oli aika nam. Pelin jälkeen saavuimme paratiisi lomakyläämme. Kävimme syömässä ilta ruoan ja lähdimme mökeillemme ja siitä nukkumaan. T. Maija, Tuuli, Kiia, Gabi ja Ella D.

Salou 4. Päivä

PERJANTAI
Aamulla herättiin 7:20 ja 8:00 lähdettiin kohti aamupalaa. Aamupalan jälkeen me hypättiin bussiin ja mentiin treeneihin. Treeneissä syöteltiin, pelattiin, ja harjoiteltiin perus juttuja. Sen jälkeen meillä oli omaa-aikaa, ja kaikki lähti rannalle. Jotkut meni kiertelemään kaupoissa, kun taas jotkut meni uimaan mereen. Moni myös otti pikkulettejä hiuksiinsa. 14:40 meillä oli ruokailu ja sen jälkeen meillä oli vähän omaa-aikaa. 15:30 lähdettiin taas treenaamaan ja ennen treenejä tehtiin jumppa. Treenien jälkeen käytiin suihkussa ja välipala, jossa ruoaksi oli omenaa, leipää ja mehua. Sitten olikin taas omaa-aikaa ja kaikki meni pelaamaan fudista, pomppimaan trampoliinilla ja pelaamaan pingistä. 20:30 oli ruoka ja ruoan jälkeen mentiin mökeille hiljaisuus oli 22:30. T. Inka, AK, Liina ja Erin.

Toim. Huom, iltaruoan jälkeen tytöt saivat jatkaa vapaata klo 22 asti ja todella moni oli esim pelaamassa poikien kanssa "futsalia". Kaikki tulivat mökille sovittuna aikana!

Muuta

Joukkue äänesti Saloun leirin aikana HS:n Fair Play pelaajan. Fair Play pelaajaksi valittiin Inka. Inka saa palkintonsa Klubin viimeisessä miesten ottelussa. Onnittelut Inkalle!